niedziela, 22 grudnia 2013

{2}Serduszka z Filcu( Felt Hearts)

Objasnie dzisiaj po krotce jak zrobic serduszka z filcu, ktore moga sluzyc jako prezent dla kogos lub mala dekoracje w naszym domu. Moje serduszka sa powieszone na klamerkach w sypialni gdzie uroczo sie prezentuja.

Potrzebujemy rozno kolorowe kawalki filcu by stworzyc jak najbardziej finezyjne wlasnoreczne male arcydziela. Ja wybralam fiolet gdyz jest to nasz ulubiony kolor.





Najpierw musimy wyciac duze serca takiej samej wielkosci i zwierzatka czy kwiatki czy tez inne pomysly jakie byscie chcieli umiescic na swej robotce. Ja wybralam sowy, sa one czestym i bardzo modnym motywem.Wszystkie czesci nalezy wyciac a nastepnie przyszyc do naszego serduszka w jakim kolwiek miejscu sobie zyczycie.Mozna uzyc rowniez kleju uniwersalnego ktory rowniez sprawdzi sie w tym wypadku. Po wykonaniu tych czynnosci nalezy jedynie wypchac nasze serduszka ja wybieram wate kosmetyczna i wszystkie boki zszywam ze soba. I oto koncowe efekty , mam nadzieje ze wam sie podobaja, pozdrawiamy !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)