czwartek, 2 kwietnia 2015

{117}Kwiatowa Kartka i prośba o pomoc!

Witajcie Kochane! Cały miesiąc mnie tutaj nie było , a u Was gościłam też miesiąc temu. Bardzo za Wami tęsknie, ale myślę ,że Wy dobrze o tym wiecie. Muszę na samym wstępie powiedzieć, że podziwiam Wasze wytwory i mi czasem tęskno do domowych robótek. Jednakże aktualnie przygotowywuję się do wielkiej wystawy gdzie będe jedną z osób wystawiających swoje prace i tak od jakiegoś czasu staram się nie zaniedbywać obowiązków w szkole, spędzać jak najwięcej czasu z Mężem i do tego maluje, maluje i jeszcze raz maluję. Zależy mi na jakości swoich prac bo chciałabym zaistanieć w świecie Sztuki tutaj w Irlandii i mam nadzieję, że mi się uda. Sprawia mi to wiele radości i czuję,że się spełniam. Nie chcę Was zamęczać swoją paplaniną bo zapewne same nie macie za wiele czasu to już kończę swój post tym bardziej ,że mam jeszcze do Was małą prośbę na koniec posta;)
A dzisiaj przedstawiam Wam karteczkę dla Swojego ukochanego Robaczka, taka bez okazyjna i kwiatowa. Stworzyłam babeczkę z kwiatów na tle elementu ramki eco z dodatkiem listków w kolorze khaki i pięknych tagów złączonych ze sobą. Dodatkowo w środek użyłam stempelka od Digi Scrap.







Swoją karteczkę zgłaszam na wyzwania dla

http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2015/03/wyzwanie-scrapowe-6-wiosna-kwiatowa-i.html




http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2015/03/wyzwanie-kolorystyczne-justt.html


http://retrokraftshop.blogspot.ie/2015/03/wyzwanie-challenge-retromania-9.html








I na sam koniec mam do Was wielką prośbę. Oprócz wystawy jest jeszcze launch naszych prac z Photography classes, gdzie zgłaszamy tylko jedno zdjęcie do ogólnego konkursu na koniec roku szkolnego z Photography. I tu jest problem bo można zgłosić tylko jedno zdjęcie. Wygrana jest na prawdę wysoka bo można zwycięzcą klasy, ale i również całego hrabstwa i tak tu zwracam się do Was z pomocą. Proszę zagłosujcie, które zdjęcie Wam najbardziej się podoba( bierzcie pod uwagę wsyzstkie czynniki-ogólny wygląd, tematyka, kolorystyka itp) Napiszcie w komentarzu cyferkę zdjecia,które wybieracie. To mi bardzo, ale to bardzo pomoże bo ja jestem w kropce w dokonaniu wyboru. Dziękuje Wam z góry Kochane!

             Zdjecie nr 1

Zdjecie nr 2


Zdjecie nr 3

Zdjecie nr 4

Zdjecie nr 5

Zdjecie nr 6

Zdjecie nr 7

Zdjecie nr 8


Zdjecie nr 9


Zdjecie nr 10


Zdjecie nr 11



Dziękuje Kochane i zajrzę do Was jutro :*



50 komentarzy:

  1. gratuluję trzymam za Ciebie kciuki i życzę powodzenia, nr 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymciu witaj. Jak miło Cię widzieć. mam nadzieję że już niedługo do nas wrócisz. Trzymam kciuki za Twój debiut artystyczny i oczywiście trzymam kciuki.
    Ja wybieram zdjęcie Nr 4.
    Wesołych Świat !!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to kochana tylko CI pogratulować tej wystawy i oby się spełniły wszystkie Twoje pragnienia z tym związane. Karteczka świetna, super pomysł z ta babeczka, z czymś takim jeszcze się nie spotkałam. A co do zdjęcia, to ciężko wybrać to jedno, ale ja by,m postawiła na nr 2. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze zagladasz do nas... :) Zycze Ci spelnienia marzen w kwestii artystycznych planow :) Oj chcialbym tak malowac, malowac, malowac... Wybieram zdjecie nr 3- podoba mi sie uniwersalizm i to, ze oko jest jakby posrodku obrazu i przykuwa uwage ogladajcego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej podoba się zdjęcie nr 2
    Jest niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymciu witaj po przerwie,miło znów zobaczyć Twój nowy wpis,
    Gratuluję kochana wystawy i trzymam kciuki za powodzenie.
    Ja wybieram fotkę nr.8 .
    Przy okazji życzę Ci kochana radosnych świąt i smaczengo jajka.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co będzie oceniane na tej wystawie czyli o się podoba oceniającym, ale pewne znamiona artyzmu nosi jedynie fotka nr 1, każde pozostałe można sobie strzelić u fotografa za rogiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Szymciu. Dla mnie zdjęcie nr 9.Piękne połączenie kolorów . Tło,oczy, usta, paznokcie, ubranie... Tworzą pewną całość. Poza tym piękna dziewczyna:)
    Wesołych Swiąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szymeczko, zdjęcie nr 3 uważam za bardzo wymowne... I myślę, że powinnaś je zgłosić, ale to tylko moje zdanie... Są gusty i guściki;) Fajnie, że do nas zajrzałaś;) A odnośnie karteczki dla Robaczka... No cóż mogę napisać... Jest super! Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę radosnych świąt wielkanocnych;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia!!!! Kartka jak zwykle - śliczny śłodziak! A zdjęcia.. no cóż ja wybrałam zdjęcie 3, bo jest takie prawdziwe, bez kombinowania i upikszania. Jeszcze 1 jest inrygująca, ale bardzo smutna i tam w Irlandii może być problem z odczytaniem przesłania.
    Buziaczki i ... odpocznij w święta.! Trzymam kciuki za wystawę i konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjecie nr 1 mi od razu wpadło w oko i nr 2, gdybym musiała wybierać wybrałabym 2 :) Oglądając pozostałe wydały mi się na tle tych dwóch pierwszych takie zwykłe. A ta 2 ma coś w sobie. Spełniaj się kochana! i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. udanej wystawy kochana i zdaj koniecznie relacje, a zdjęcie nr 1, takie tajemnicze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia Szymuś! Trzymam kciuki

    3

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka z różyczkami widzę duży progres w jakości :)kochana super wyszło :)......zdjęcie nr 1 dlaczego kryje tajemnice,zmusza do myślenia to więzienie....co się stało .....tajemnica dla mnie nr jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana powodzenia i na pewno się uda i zaistniejesz :) Ja wybieram zdjecie numer 3 od razu przykuło moja uwagę ma w sobie coś co przyciąga wzrok :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną
    zdjęcie nr, 4

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna karteczka:) Hm co do zdjęć to może nr 3? Wesołych Świąt i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie zafascynowało zdjęcie numer 1.
    Szymciu, Tobie i Twoim bliskim życzę zdrowych, radosnych i pogodnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna retro praca :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna karteczka:). Dziękuje za życzenia, ja Tobie również życzę wszystkiego najlepszego a szczególnie by ten czas był spędzony w gronie najbliższych w spokoju i bez większych zmartwień:).

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kartka Szymciu :)
    Pięknego Świątecznego czasu dla Ciebie i Twojej rodziny :)
    Zdjęcie nr 3

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Ci Szymciu za życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę wspaniałych i radosnych Świąt Wielkanocnych. Przesyłam świąteczne uściski.
    Ps: Najbardziej podoba mi się nr 2 ale najbardziej intrygująca jest 1.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, ta kwiatowa babeczka jest naprawdę wyśmienita!
    Dzięki za udział w wzywaniu Retro Kraft Shop!
    Ja postawiłabym na numer 1.
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcie nr 2 i 4 moją uwagę przykuły.
    Szymciu bardzo mi tu Ciebie brakuje, bardzo mocno trzymam kciuki za Ciebie, za Twój sukces, że talent masz to wiemy ale trzeba mieć też w tej rzeczywistości trochę szczęścia oby ono Cię nie opuściło :-). Kochana moja życzę Ci wspaniałych, spokojnych Świąt w gronie najbliższych, buziaki ogromne :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakże fajnie Cię znowu powitać. Szymko zdjęcia są ciekawe i trudno wybrać najlepsze. Dla mnie nr 1 i nr 5 , ale to Ty musisz to czuć, które wybrać. Dziękuję za obecność na moim blogu. Radosnych Świat dla Ciebie i Twojej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Radosnego Świętowania!!!! A jeśli chodzi o zdjęcia to nr 2. Powodzenia i całuski od nas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze, że się chociaż na chwilę pojawiłaś :) Wybieram zdjęcie nr 1, jest niesamowite.
    Życzę Ci zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt Wielkiej Nocy :)
    Trzymaj się ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknych, wzruszających, pełnych rodzinnego ciepła;
    Zdrowych i pogodnych
    Z odrobiną artyzmu i kreatwności
    Pełnych humoru i pasji
    Świąt Wielkanocnych życzy
    Diana

    stawiam na nr 1 lub 2

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę Ci Szymciu powodzenia.
    Z okazji Wielkanocy życzę Wesołych Świąt pełnych radosnego nastroju i wewnętrznego spokoju!

    OdpowiedzUsuń
  30. W PONIEDZIAŁEK LANY
    ZAJĄCZEK ZALANY.
    KURY Z NIM TAŃCUJĄ,
    JAJKA MU MALUJĄ.
    KOGUT WCIĄGA KRESKĘ
    -PODKRĘCA IMPREZKĘ.
    CAŁA SALA SIĘ BUJA,
    DJ.GRA ALLELUJA!!!
    WESOŁYCH ŚWIĄT WAM ŻYCZĘ. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spokojnych i szczęśliwych świąt Wielkiej Nocy

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia życzę i wstawiam na 1. Dla mnie bezapelacyjnie wygrywa

    OdpowiedzUsuń
  33. W takim razie życzę powodzenia w każdej dziedzinie i jednocześnie trzymam kciuki! Dziękuję za życzenia. A karteczka jest wyjątkowa bo babeczki kwiatowej jeszcze nie widziałam:))) fajny miałaś pomysł.
    Zdjęcie wybieram nr2.
    Pozdrawiam ciepło i życzę wspaniałych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie nr 1, za klimat, za niedopowiedzenie, wreszcie za ziarno. Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Smacznego jajka, Świąt jak z bajki
    I niech Wam zając przyniesie podarki.
    Pięknej święconki, udanych wypieków,
    Żeby ten czas był najmilszy na świecie.
    I taka tradycja jest w tym kraju,
    Żeby w śmigusa Was zmoczyć miało.

    A zdrówko i szczęście nigdy Was nie opuściło...


    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej mi się podoba zdjecie nr 2, 5 i 6
    Życzę powodzenia:) Fajnie słysześ, ze się spełniasz w tym co robisz:)
    Wesołych Świat:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna karteczka. Jeśli chodzi o zdjęcie najbardziej ujął mnie klimat 1 zdjęcia. Wesołych świąt, życzę Ci dużo zdrowia i więcej czasu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. ciężka sprawa z tymi zdjęciami, każde ma to coś i wszystkie są czadowe, ale dla mnie 1 chyba najlepsza, kartka jest swietna

    OdpowiedzUsuń
  39. Szymciu , powodzenia w osiąganiu celu! kartka śliczna, a co do zdjęcia , to zdecydowanie nr1 posiada to 'coś" Pozdrawiam Ciebie bardzo gorąco!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zacznę od tego, że fajne masz foto w avatarze :))
    I trzymam kciuki zeby się wszystko udało, a skromnym moim zdaniem foto nr 1 jest fajne tajemnicze..
    Ściskam Cię cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję i życzę Ci wielu wielkich wystaw! :) Najbardziej podoba mi się zdjęcie 4, ale na konkurs wybrałabym chyba 1. Świetna kartka! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. kartka jest fantastyczna, ta babeczka z różyczkami jest słodka :)
    a zdjęcie wybieram nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  43. oooo super te zdjecia dla mnie 1 i 2 . Zaintrygowalas mnie ta swoja wystawa, super spełniaj sie. Nie wiedzialam zes Ty Irlandka :). Bylam w tym pieknym kraju , moze kiedys odwiedze ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna kartks.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna karteczka, ta babeczka - super pomysł.
    Nie dziwię się, ze nie możesz się zdecydować. Trudny wybór. Zastanawiam się pomiędzy 1 i 4 i 5. Ale ostatecznie niech będzie: 5.
    Powodzenia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Szymciu, nie ma Cię już 3 miesiące:( Ciekawa jestem czy juz po wystawie, jak poszło?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szymko czy Ty żyjesz???????????????????halo ...halo....halo....halo..

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi, I'm Dzung Mac, nice to meet you :x
    Thanks for great job, I love all things handmade products, DIY crafts such as crepe paper flowers, paper cutting, origami, Quiet book, valentine card/gift, birthday card/gift, christmas card/gift, christmas card/gift,...

    There're some video clip about handmade tutorial step by step here:
    --->>> HOW TO MAKE ROSE CREPE PAPER FLOWERS
    If you are interested in it please follow/like/comment my channel
    Thank you God bless u :x
    --->>> MY YOUTUBE CHANNEL - DZUNG MAC

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)