piątek, 10 listopada 2017

324. SheIn style i moje nowe czytanie

Witajcie Kochani! Moje Perełeczki wspaniałe! Jak się miewacie? Niektórzy już wiedzą z Instagrama o moim upadku z roweru. A co się stało? Napiszę Wam po krótce. Wczoraj Mąż miał wolne i gdy zobaczyliśmy błękitne niebo postanowiliśmy pojechać na rower. Po przejechaniu 25 km trzymaliśy się trasy i wszystko było pięknie. Niestety dużo ludzi nie zamyka bram ze swoimi pupilami, a one rzucają się na rowerzystów. Niestety miałam tego pecha, że ten pies był wyjątkowo agresywny. Podleciał do mnie i uderzył w moje przednie koło nie dając mi szansy zwolnienia lub zatrzymania się. A ponieważ na kolażówce jestem podpięta do pedałów, upadłam na nadgarstek i kolano. Psince nic się nie stało na szczęście, ale ze mną było gorzej. Wracaliśmy do domu kolejne 30 km i coraz to gorzej mi się jechało gdyż czułam okropny ból w nadgarstku. Miałam nadzieję, że ból przejdzie, ale rano pojawiła się opuchlizna i krwiak. Udałam się do szpitala, na szczęście złamania nie mam, ale mam zwichnięty nagarstek. Mam nadzieję, że szybko mi wróci ręka do porządku i znwu wsiąde na rower. Dziękuję Wam Kochane za troskę! Jesteście niesamowite Dziewczyny Moje!
A wiecie, że jak na ironię losu, kiedy nie mogę teraz malować przez niesprawną prawą ręke bardzo mi się tego zachciało? Z tego wszystkiego poskładałam sobie grafikę z rzeczami z SheIn. Uwielbiam tego typu grafikę !



A co u mnie nowego do czytania? Otóż czekam z utęsknieniem za ostatnią częścią przygodach z Saszą - 'Czerwony Pająk' . A ponieważ bardzo polubiłam Bodnę kupiłam sobie inną serię, którą już niedługo zacznę czytać. Ostatnio skończyłam 'To co zostawiła' i niedługo napiszę Wam receznję tej książki. Aktualnie kończe Chmielewską , którą też uwielbia Dzięki Mamie :) A Wy co czytacie Kochani, co polecacie z gatunku : Thriller/ Horror/ Psychologia?


Dziś już więcej nic nie napiszę, wyczerpałam limit użycia swojej usztywnionej ręki hahah:) Dobrej nocy Kochani , będe wdzięczna za poklikanie w linki :* Buziaczki :*

zobaczcie mój nowy filmik z wykorzystaniem Markerów od DecoArt DecoArt  tutaj 





54 komentarze:

  1. Super grafika, no współczuję Ci tego upadku z roweru, mam nadzieję, że opuchlizna i ból szybko przejdą - trzymaj się :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodnie! A o książkach tego autora słyszałam wiele dobrego ;D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedna! :( Dużo zdrówka :* Z zestawu najbardziej podoba mi się torebka i poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku co za nieodpowiedzialność przecież jakby pies kogoś nie ugryzł to mógłby sobie gdzieś pójść a później były dramaty cze piesek uciekł ... Dobrze ze nic poważniejszego się nie stało, troszczkę ci podokucza ręka i wrócisz zaraz do sprawności! :* Trzymaj się słoneczko. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane, pomagam i pozdrawiam. Życzę szybkiego powrotu ręki do zdrowia ;)
    http://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znoszę psów rzucających się na rowery, u mnie tego pełno, aż się odechciewa jeździć. Zdrowia dla ręki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to się Słoneczko złoszczę na Ludzi, którzy są nie odpwiedzialni i nie zamykają bram narażając życie i rowerzysty i swoich piesków :(

      Usuń
  7. Bardzo fajna grafika! Ja też lubię montować ciuszki w photoshopie! XD W sumie to najważniejsze, że nie zabiłaś psa, bo z Twoim dobrym serduszkiem nie wybaczyłabyś sobie tego do końca życia. A na rękę uważaj,zwichnięcie jest równie poważnym urazem jak złamanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Kochana, nie wiem jak ja bym to przeżyła... :( Psychicznie bym się załamała chyba :(

      Usuń
  8. Dobrze, że moje psy nie mają takich chorych nawyków :( Na tą szarą torebeczkę mam od dawna ochotę :) poklikane :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybkiego powrotu do zdrowia! Super książki pisze też Remigiusz Mróz, np. "Kasacja". A książki Bondy są rewelacyjne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.
    Cudne są te poduszki! poklikane:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj szybko do zdrowia!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja :) Ja z racji zawodu zaczytuje się bardzo w książki o modzie i stylizacjach. Dziś zamówiłam 2 kolejne 'Dress Scandinavian' Pernille Teisbaek i 'I love your style. How to define and refine your personal style' Amandy Brooks. Już się nie mogę doczekać kiedy je przeczytam! Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę dużo zdrówka :* dobrze że nie złamałaś ręki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie mi się pdoobaja. zyczę duzo zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  15. poduszki super,
    uwielbiam czystać

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobała mi się szara torebka, buty niestety nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne propozycje ubrań, lubię kryminały Bondy

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia... Z psami nie ma żartów, ja mieszkam na wsi, więc wiem coś o tym... wiele razy musiałam uciekać przed nimi

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka! Przykra sprawa :( Nie wiedziałam, że na Shein są poszewki :O

    OdpowiedzUsuń
  20. Z psiulami właśnie tak jest... ale one nie są niczemu winne! Właścicieli za to bym biczowała chyba!

    OdpowiedzUsuń
  21. wracaj szybko do pełnej sprawności, ale nie forsuj zbitej ręki. Ja obecnie zaczytuję się w najnowszej pozycji Camili Lackberg Czarownica :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia 🖤 swietne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  23. No to niezła masakra, współczuję Kochana:/ ludzie to są jednak nieodpowiedzialni, zawsze się zastanawiam, gdy widzę biegającego wolno pieska lub kotka, czy jego właściciel nie pomyślał, że komuś lub zwierzęciu może stać się krzywda? Mam nadzieję, że ręka szybko wróci do zdrowia.
    Co do książek to mnie ostatnio wciągnęły na maksa powieście Sarah J. Maas :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Planuje skusić się na książki Bony :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana kuruj się z ręką!
    Zestaw z Shein bardzo fajny, widzę w nim moją szarą torebeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  27. To prawdziwy pech.Ja też nie lubię jak psy są przy rowerze to jest koszmar.Życzę zdrówka.Super zestaw.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, Biedulko. Zdrówka życzę Tobie. Trzymaj się Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  29. Angeliko! Bardzo Ci współczuję, Dobre chociaż to, że nie jest złamana - Kochana pozdrawiam Cię gorąco i Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia - Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi z grafiki nic nie przypadlo do gustu. Mamy inne style: )

    OdpowiedzUsuń
  31. Przykro mi z powodu tego wypadku. Dobrze że skończyło się tylko na zwichnięciu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem zdecydowanie fanką Thrillerów :)
    Zdrowiej Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja Droga, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, dobrze, że nadgarstek nie jest złamany. Mam nadzieję, ze szybko, będziesz mogła wrócić na rower i do tworzenia swoich pięknych prac. Ja polecam zawsze Kinga, ale ostatnio czytam bardziej lżejszą i obyczajową literaturę, teraz jest to Magdalena Witkiewicz "Czereśnie zawsze muszą być dwie" :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że tak ciężko o dobre i spokojne trasy rowerowe. Ja po upadkach mam głównie problem z kolanami:/ Śliczności wybrałaś 31$, 19$, 9$... :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieję, że nadgarstek szybko wróci do "pierwotnego" stanu :D Nie czytałam jeszcze książek Katarzyny Bondy, ale z chęcią kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie dlatego boję się jeździć rowerem sama na dłuższe trasy. :( Zresztą, gdy usłyszę szczekanie nawet z bardzo daleka, zalewam się potem i nerowow się rozgladam. Żadna wtedy przyjemność z przejażdżki. Gdybym miała taką władzę, wlepiałabym mandaty każdemu, kto ma otwartą bramę i psa biegjącego luzem. Nadgarstek uszkodziłam sobie kiedyś na łyżwach, jak zaliczyłam mocną wywrotkę. Było to zwykłe stłuczenie ale dało mi mocno w kość, także wyobrażam sobie jak może Cię boleć. Zdrowka :) Co do książek, Bonda to kryminał a z kryminałów mogę polecić trylogię o Teodorze Szackim (Zygmunt Miłoszewski) oraz kultowe Millenium Stiega Larsona. Z horrorów - Stephen King. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze, że nic się gorszego nie stało, bo różnie to mogło być :( Całe szczęście, że jesteś cała i prawie zdrowa ;)
    Bardzo podoba mi się grafika z tymi rzeczami. Chyba wszystkie bym nosiła ;p Świetna jest ta bordowa kurtka i podusia!

    OdpowiedzUsuń
  38. No miałaś pecha z tym psem. Dobrze, że nie złamałaś ręki...
    Zdrowiej i nie przemęczaj się.

    OdpowiedzUsuń
  39. O kurcze to rzeczywiście miałaś pecha życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia bo prawa ręka bardzo ważna. Bardzo podobają mi się słoiczki które ozdabiałaś na filmiku śliczne. Ściskam Cię

    OdpowiedzUsuń
  40. Torwbka i poszewki na poduszkę są rewelacyjne. Chciałabym coś podobnego, tylko w srebrze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Torebeczka chyba najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szymciu przykro mi bardzo z powodu Twojego upadku . Brak prawej ręki dla rękodzielnika to prawdziwe nieszczęście. Dobrze , że nie ma złamania.Wracaj szybciuto do zdrowia!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobrze, że kochana żyjesz. Niestety przypadki chodza po ludziach, a tzwłaszcza te niemiłe.
    Regeneruj rękę skarbie <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne zestawienie, ja właśnie teraz szukam fajnych luźnych jeansów ;) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi też się bardzo podobała ta seria :) Przeczytałam na razie 3 pierwsze części na resztę poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zycze powrotu do zdrowia,reka potrzebna ;-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Zwichnięcia czasami gorsze od złamań sa niestety :-( Biedulko Ty moja.
    Książki Bondy super :-) tez polecam

    OdpowiedzUsuń
  48. Współczuję wypadku Kochana. Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdrowiej szybko! Ja raz miałam podobny problem z nadgarstkiem i dość szybko przeszło. Oby u Ciebie też szybko!

    OdpowiedzUsuń
  50. Co za pech z tym upadkiem. Miałam kiedyś podobnie, na szczęście skończyło się na otarciach. Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)